malatya, trafik sigortası, araç kaskosu, konut, ev, iş yeri, dask,  zorunlu deprem, fiyat al, en uygun, ücretleri, fiyatları, acente, sigorta, sağlık, tarsim
malatya, trafik sigortası, araç kaskosu, konut, ev, iş yeri, dask,  zorunlu deprem, fiyat al, en uygun, ücretleri, fiyatları, acente, sigorta, sağlık, tarsim

Ev Hanımlarının Yüzde 48’i Online Reklamlardan Etkileniyor

Gündem 18.11.2021 - 11:13, Güncelleme: 18.11.2021 - 13:12 37407+ kez okundu.
 

Ev Hanımlarının Yüzde 48’i Online Reklamlardan Etkileniyor

Ev Hanımlarının Yüzde 82’si Alışverişten Önce Online Kıyaslama Yapıyor
Ev Hanımlarının Yüzde 82’si Alışverişten Önce Online Kıyaslama Yapıyor  Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor. Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, “Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturuyor. Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“dedi. Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çevirirken çocuk yetiştiren ev hanımları, satın alma kararlarında da önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımızda tamamen yer edinmesi tüketim alışkanlıklarına ve alışveriş seçimlerine de büyük oranda yön veriyor. Temizlik ürünlerinden mutfak gereçlerine aile bireylerinin bütün gereksinimlerine kadar karar verici olan ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkilenerek alışverişini yapıyor.  Araştırmalara göre Türkiye’de günde ortalama 3 saatin üzerinde internette vakit geçirenlerin nüfusun yüzde 36’sını oluşturduğunu belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, “Bu rakamlara ev hanımları özelinde baktığımızda oranın yüzde 45’e çıktığını görüyoruz. Online mecraların hayatımızda büyük bir yer edinmesiyle markalar da bu alanda ürün ve hizmetleri hakkında indirimlere veya bilgilere sponsorlu reklam olarak yer vermeye başladı. Ev hanımlarının yüzde 48’i bu online reklamlardan etkilenerek alışveriş seçimlerini yapıyor. Aynı zamanda ev hanımlarının yüzde 82’si de alışveriş yapmadan önce mutlaka online mecralarda araştırma yapıyor” dedi
Ev Hanımlarının Yüzde 82’si Alışverişten Önce Online Kıyaslama Yapıyor

Ev Hanımlarının Yüzde 82’si Alışverişten Önce Online Kıyaslama Yapıyor 

Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor. Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, “Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturuyor. Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“dedi.

Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çevirirken çocuk yetiştiren ev hanımları, satın alma kararlarında da önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımızda tamamen yer edinmesi tüketim alışkanlıklarına ve alışveriş seçimlerine de büyük oranda yön veriyor. Temizlik ürünlerinden mutfak gereçlerine aile bireylerinin bütün gereksinimlerine kadar karar verici olan ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkilenerek alışverişini yapıyor. 

Araştırmalara göre Türkiye’de günde ortalama 3 saatin üzerinde internette vakit geçirenlerin nüfusun yüzde 36’sını oluşturduğunu belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, “Bu rakamlara ev hanımları özelinde baktığımızda oranın yüzde 45’e çıktığını görüyoruz. Online mecraların hayatımızda büyük bir yer edinmesiyle markalar da bu alanda ürün ve hizmetleri hakkında indirimlere veya bilgilere sponsorlu reklam olarak yer vermeye başladı. Ev hanımlarının yüzde 48’i bu online reklamlardan etkilenerek alışveriş seçimlerini yapıyor. Aynı zamanda ev hanımlarının yüzde 82’si de alışveriş yapmadan önce mutlaka online mecralarda araştırma yapıyor” dedi

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve noktahaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
beylikdüzü escort esenyurt escort beylikdüzü bayan avcılar escort istanbul escort beylikdüzü escort bahceşehir escort esenyurt escort fındıkzade escort fındıkzade escort istanbul escort şişli escort